Microsoft Türkiye’nin yeni pazarlama lideri belli oldu

Microsoft, Türkiye ofisinde pazarlama liderliğine Beyza Sakallı’nın atanmasıyla ilgili duyuru yaptı. Yapılan açıklamada, Sakallı’nın CMO (Chief Marketing Officer) unvanıyla yeni görevine başlayacağı belirtildi.

Yaklaşık 12 yıldır Microsoft’ta çeşitli pazarlama pozisyonlarında çalışan Sakallı, son olarak şirketin Merkezi Avrupa, Orta Doğu ve Afrika (CEMA) bölgesindeki yapay zeka odaklı AI Tour programını yönetti. Bu kapsamda, 17 ülkede gerçekleştirilen etkinliklerde içerik oluşturma, deneyim tasarımı ve bölgesel strateji geliştirme süreçlerinde bulundu.

Koç Üniversitesi’nde işletme ve psikoloji alanlarında çift anadal eğitimi alan Sakallı, kariyerine Microsoft’un yeni mezunlara yönelik MACH programıyla başladı. Zamanla Partner Channel Marketing, Azure ürün grubu pazarlaması, geliştirici kitlelerine yönelik iletişim ve açık kaynak topluluklarına odaklanan projelerde görev aldı.

Sakallı’nın yeni görevi, Microsoft Türkiye’nin pazarlama faaliyetlerinde teknolojik dönüşüm konularına daha fazla odaklanmayı hedefliyor.

Related Posts

Yok artık! Çin’in son icadı ortaya çıktı

Çinli mühendisler, makak maymununun beyni gibi çalışan yeni nesil bilgisayar geliştirdi. Xinhua haber ajansına göre, Zhejiang Üniversitesi Beyin Zeka Laboratuvarı araştırmacıları, “Darwin Monkey (Darwin Maymunu)” isimli bilgisayar geliştirdi. Üçüncü …

Spotify kaç milyon kullanıcısı olduğunu açıkladı

Spotify, aktif olarak aylık 696 milyon kullanıcıya ulaştığını açıkladı.

Elektrikli scooter’da devrim: O kadar hızlı ki trafiğe çıkması yasak!

Elektrikli scooter alanında sınırları zorlayan Bo Turbo tanıtıldı. Formula 1 teknolojisinden ilham alan model, 160 km/s hedef hızıyla Guinness Dünya Rekoru’na göz dikti.

WhatsApp uygulamasında eski sürüme geri dönülecek

WhatsApp’ın Windows sürümü için web tabanlı sürüme geri dönülecek.

Genç biri size bu emojiyi atarsa üstüne düşünün: Gizli mesaj veriyorlar

Sosyal medyada her geçen gün yeni bir iletişim dili gelişiyor. Son günlerde özellikle gençler arasında yayılan gizli bir emoji dili dikkat çekiyor. Kimi zaman bir kelime yerine kullanılan bir emoji, bazen ise masum görünen bir simge, aslında düşündüğünüzden çok daha fazlasını anlatıyor olabilir.

FC 25 Futties etkinliğine damga vuran SBC: van de Ven’e yer açın

Oyun dünyasının heyecanla beklediği “FC 25” bünyesindeki “Futties” etkinliği nihayet başladı. 11 Temmuz 2025 tarihinde başlayan bu dev etkinlik, oyunculara eşsiz bir kart zenginliği sunuyor. Etkinliğin ilk gününde 99 reytingli Kylian Mbappe ve Lamine …